Kata Aluan Dari Ketua Wanita Umno Bah.Jasin

Friday, July 10, 2009 ·

PEMBUKA KATA PEMULA BICARA


Alhamdulillah syukur ke hadrat Allah SWT atas segala nikmat dan kekuatan yang telah diberikan kepada kita dan semua warga UMNO kerana kita terus kukuh dalam mengekalkan kesinambungan parti yang menjadi warisan dan generasi kepimpinan terdahulu.

Kita telah bersama – sama mengharungi pahit getir yang menguji kekuatan dan kerukunan kita dalam satu organisasi, secara tidak langsung menjadi barisan kepimpinan yang akan mencapai kecemerlangan dalam pelbagai arena, hinggalah kita dapat membawa hala tuju Pergerakan Wanita UMNO Bahagian Jasin ke arah yang maju dan membangun seperti yang dicita – citakan.

Sememangnya peredaran masa membawa pelbagai tuntutan dan cabaran baru terhadap kepimpinan ibni. Justeru itu, kita sentiasa berusaha meningkatkan keupayaan dan kekuatan bagi berdepan dengan pelbagai cabaran seiring dengan hasrat dan cita – cita murni kita bersama.

Perkembangan politik semasa juga tidak kurang membimbangkan, yang mana memperlihatkan parti pembangkang sentiasa menunggu peluang mencari kelemahan kita untuk berkuasa dan mengejar kedudukan hingga sanggup memecahbelahkan persefahaman dan perpaduan serta keyakinan ahli – ahli parti terhadap parti. Namun demikian, kita sentiasa bertekad walau apapun perkara yang melanda parti, kita tetap berdiri teguh di belakang pucuk pimpinan parti dan mengekalkan taat setia terutamanya terhadap Presiden Parti dan Pengerusi Perhubungan UMNO Negeri Melaka dan kepada Ketua Pergerakan Wanita UMNO Pusat sendiri.

Marilah kita bekerja dengan ikhlas dan jujur tanpa mengharapkan balasan semata–mata kerana dengan ini perancangan dan strategi parti untuk pengukuhan dan perpaduan bersama akan tercapai dan terus relevan di mata rakyat dan seterusnya menawan hati pengundi di masa hadapan.

“SALAM PERJUANGAN”

PN. ZALEHA BTE BUJANG
KETUA WANITA UMNO BAHAGIAN JASIN

0 comments:

Pesanan Anda


Nama Anda
Alamat Email
Perkara
Mesej
Image Verification
Please enter the text from the image
[ Refresh Image ] [ What's This? ]

Laman Blog Dibangunkan Oleh ABAiT

Status Admin

Najihah Bte Hj.Abdul Malek
Biro ICT Wanita Umno Bah.Jasin

Info Online

Lagu Tema Umno

Bicara Wanita



Kami Di Sini

Post Terkini

Komen Terkini

My Blog List

Pendaftaran Online

Pendaftaran Online
Klik Gambar

Site Sponsors